НЕГОВО ВЕЛИЧЕСТВО ЧИТАТЕЛЯТ ЗА КНИГАТА "О(У)ЧЕБНИК ЗА МЪЖЕ"


  Любими звезди от сцената и екрана първи се докоснаха до провокативната и забавна книга "О(У)ЧЕБНИК ЗА МЪЖЕ", чиято премиера бе в София в разгара на дъждовното лято. 
Още преди появата си четивото предизвика много коментари в социални мрежи с темите, които са поставени между страниците на книгата. Вечната война между половете, има ли шанс мъжете да разберат какво искат жените и житейската реалност, че всъщност и жените не знаят какво искат - защото искат ВСИЧКО :) 
   Ще започна с коментар за книгата на една прекрасна жена, която в деня на премиерата видях след повече от 10 години... Първата Мис България Бранимира Антонова: 
"Възхищавам се на Патриция от сърце, защото написаното и цитатите са като три в едно. Стил, чувство за хумор и тежки истини поднесени майсторски!"

През последните седмици познати и непознати мъже и жени от цялата страна ежедневно ми изпращат отзиви за книгата "О(У)ЧЕБНИК ЗА МЪЖЕ", чиято премиера беше в София. Ето и коментари от първите, които прочетоха забавното, но и много провокативно издание:
Един коментар от интелигентна читателка - Мария Мусорлиева: "
го  😃 Днес, заедно с над 15 задължения, глътнах "на екс" "О/Учебник за мъже" на великолепната Патриция Кирилова... Заслужава си! Потърсете Я! Книжката, не Патриция😁😂🤣 Втората не може да диша от работа. Съдя по себе си."😉
Благодаря и на прекрасната Ивелина Ангелова от Варна, която също изпрати рецензия за Очебника ;)))
Негово Величество Читателят каза:
"Благодаря ти, Патриция Кирилова!
За това, което си и това, че се справяш отлично в професионален план.
Новата ти книга е жестока.
Ще очаквам с нетърпение следващата.
За мен е чест, че те познавам лично!
"Няма незаменими хора има само неповторими!
Ти си от втората категория😘

   
Ето какво написа и Елена Минева от Пловдив: 
"Здравейте Патриция☺ Взех си книгата следобед, и независимо, че съм в ремонт, зарязах всичко и седнах да почета малко.☺ Уникално четиво!
Обещава да е толкова интересно, колкото си представях.
В момента съм на 21 страница и се смях от сърце☺ Адмирации! Благодаря от сърце и за автографа💗
Продължавайте да творите, да се вдъхновявате , да ни образовате и да ни радвате.
Следя ви постовете, доколкото ми е възможно, гледам участията ви в ефира и се наслаждавам, особенно за темата с любимите ни БГ мъже
Бъдете здрава , имайте много любов, щастие и прекрасни дни




Ето още един от моите читатели, пожелал анонимност - И.Ч.:
"Поздравявам те! Книгата ми хареса.
Не очаквах, честно казано.
В нея обаче всеки мъж може да види себе си и собствения си комплекс в дадена ситуация. Както и аз видях себе си в някои, но това е природата и ловният инстинкт, който движи света от началото на съществуването му в праисторическа форма.
Но книгата е много силна, както силна жена си и ти!
Да, обичаме да ни отглеждат силни майки и силни жени, признавам .... но се боря с това и не веднъж съм си доказвал, че мога да работя, да изкарвам пари, да пазарувам, да сготвя, да пусна пералня и да си изгладя ризата сам"...

   Един вдъхновяващ отзив и от Ели Пешева: "Здравей, Патриция. Прочетох книгата. Много ми хареса. Мислех, че само мен ме облъчват прости мъже. Една жена, ако не е достатъчно ерудирана, може пък да е хубава, да готви хубаво или да си гледа детето. А един прост мъж си е катастрофа. Аз и преди ти крадях изразните средства, но сега почти съм я наизустила. 
Книга за ценители! Поздравления и приятна вечер!".
Читателят Иван Спахийски коментира: "Патриция, видях се в доста ситуации в твоята книга -  много глупости, които съм правил, докато съм бил влюбен. Там, където се говореше за смелостта и благородството, права си, че си обърнала повече внимание на благородството, не е толкова трудно да се придобие смелост, благородството наистина е по-трудно. Няма точка, по която да не съм се провалял. Опитвал съм да намеря причината в себе си, но не съм я намирал, защото не съм разбирал... А вместо да съм се опитвал да разбирам, по-добре да съм се опитал да усетя..".
   
  Ето и един от любимите ми коментари - написан от Илия Стайков:
"Здравей! Преполових книгата на един дъх, много се забавлявах, за съжаление това е трагикокомичната реалност. Знаеш ли, смятам "кухите лейки" май сред мъжете са повече, на места се смях на корем. Много ми хареса изказа за матриархата в древността. Поговорката "мъжът е главата, а жената - шията" е точно казано. Вчера говорих за книгата във фирмата - имаше интерес, така че не се учудвай, ако ти поръчам още. А сега - иска ми се да има повече жени като теб - изключитено красиви и много интелигентни, та вие сте шията където се врътне, натам е и главата. Още много мога да пиша, но ти ме разбираш. Обичам те, нека всички да се обичаме и да не се делим на полове! Това не е ли Заветът на Есеите, а по-късно и Богомилите. Смело напред, каузата си заслужава, а от мен целувки и приятна вечер. Обичам те".
 И още едно мнение от мъж-читател - Здравко Трифонов: "Еми, да съм честен, мъжете си мислим, че нямаме нужда от полезни съвети от жена. Но четивото определено сменя гледната точка".

Една прекрасна дама от Пловдив, която лично познавам и правих интервю с нея за хората, страдащи от редки заболявания - Йорданка Петкова. Ето какво написа тя, след като прочете книгата: 
"Единствено жената е дарена с божественото качество ЖИВОТА ДА ДАРЯВА ЖИВОТ". Благодаря ти за прекрасното пътуване в света на ЖЕНАТА".   



 Благодаря и на Георги Стефанов от Златни пясъци, който написа: "Забавна е книгата, но не ме изненада. Аз споделям написаното от теб - за жалост много от нас, мъжете, живеят в някакъв измислен свят. Понеже и аз като теб, от много работи, които съм работил, запознанства с всякакви хора - съм станал един психолог.
Аз се стремя да съм такъв - един мъж трябва да СИ ДЪРЖИ НА ДУМАТА, ДА ИМА МЪЖКО СЪРЦЕ, ДА УМЕЕ ДА ЗАЩИТИ ЖЕНАТА ДО СЕБЕ СИ И ДА Я УВАЖАВА. НЕ парите правят мъжа! Защото имаш пари - ето, ти ги срещаш постоянно, а са слаби характери! Мамини деца и тем подобни...."
"Искам да ти кажа, че книгата ти е много интересно четиво. Аплодисменти! Чакаме следващата ", кратко и ясно обобщи още един читател - Радослав Савов.И още едно мъжко мнение от Асен Иванов"Критиката в Учебника е на ниво, без да се прекалява. Доста неща са си факти, познати до болка.....
Въпросът е - дали можеш са се съгласиш пред себе си, че е така. Книгата затова е истинска... В художествената литература няма подобно определение, с някои редки изключения. ". 
"Книгата поднася много истина, в прав текст и директно, но има и друга светлина на нещата. Лошото е, че е все по-рядко...  уважението към жената.  А това е основна отговорност и мисъл на мъжа. Но все пак е двустранен процес", коментира Очебника читателят Петър Беров.  
Ето и един коментар от любимия ми морски курорт Несебър и от читателя 
Владимир Мочовски:
"Здравейте, Патриция! Чета нигата и виждам днешно време - животът в България... Истината в една малка и красива книжка. Такъв е животът днес. И себе си познах... Но няма да кажа къде - да не стана за смях.
Имаше редове, които не дочитах, защото знаех продължението."

Още едно интелигентно мнение от читател - Петър Марков: "Искам да ти изкажа лични благодарности за това уникално творчество. Дадох си някои сметки за живота и съм на прав път след това, което прочетох. Най-важното е, че споделяш истини такива, каквито са. И в двете книги. Прочетох ги за 2 дена по 2/3 часа на един дъх.
За историята на България имах сходни мисли и тълкувания, но сега ги разбрах по-грамотно и правилно. Но това е истината - каквото и да е.
За мъжете - такава е трагедията за съжаление и мисля, че съм в групата на единия процент, което е успокояващо. Доволен съм".



Разбира се, сред читателите има и българи, които отдавна не живеят в България. Но са прославили страната ни в цял свят. Сред тях е трикратната световна шампионка по бокс Деси Кирова - Дейзи Ланг 🙂 Тя нокаутира с юмруци, а аз - с думи 🙂 
Всъщност "Учебникът за мъже" показва непреходната хилядолетна война между мъжете и жените ;)) Между Марс и Венера. Между кучетата и котките. 
Тук рундовете са повече от 12 и победители няма 😉 Нито победени! Ни има любов и вечност 

И още нещо - Докато раздавах автографи за ОчебникОТ разбрах, че е възможно да виреят на този свят хора, които не са прочели нито една книга
И дори се гордеят с това  Щастлива съм, че поне за някои от нечетящите първата книга в живота им е точно моята ;) Почти като с първата жена :)
Благодаря от сърце на всички, които написаха своите отзиви за книгата!

ОБИЧАМ ВИ!!!







Коментари