събота, 21 април 2018 г.

ПОРЕДНА АГРЕСИЯ НАД ДЕЦА В СТОЛИЧНО УЧИЛИЩЕ

Пореден случай на агресия и отказ за решаване на проблема от страна на директора на училището скандализира София. 
Става дума за 112 СОУ "Стоян Заимов" - сигналът е подаден от родителите на подложеното на агресия първокласниче Христина и Георги Ганчеви. 
Те са изпратили множество сигнали до директора на училището, както и до училищния инспекторат и до Столична община. 
Цитирам сигнала до институциите:


До Регионално Управление на Образованието
София Град

Сигнал за Насилие и Безхаберие  в 112 ОУ „Стоян Заимов”, гр. София
Здравейте, казвам се Христина Ганчева.   
След системен тормоз от началото на учебната година в 112 ОУ „ Стоян Заимов”, гр. София, от страна на Кристияна Стоянова – ученичка от 1 Г клас,  за  което своевременно бе информирана класната ръководителка, и последните инциденти на 28-ми и 29-ти март, при които детето ми беше бито с камъни и в момента отказва да ходи на училище, проведох поредния разговор с бащата - Красимир Стоянов. Беше  ми обяснено, че той възпитава дъщеря си така - „да се саморазправя всячески”. Проучих го във Фейсбук и установих, че профилът му отговаря на човек, обхванат от мания за отмъщение и насилие. Прилагам негови публикации. Бащата е таксиметров шофьор в ОК такси и живеят с детето в село Яна, район Кремиковци.
Изпратих същите публикации на класната ръководителка г-жа Ивайлова. При разговор с нея по телефона ми беше отговорено, че това е от компетенцията на директора. А двете заедно се опитват да потулят случая:
-         Директорката отказва да приеме писмена молба за среща, защото не я е информирала класната;
/Чува се на аудиозаписа/
-         Директорката отказва да прегледаме видеозаписите от камерите в класната стая и училищния двор от 29.03, на които ще се установи, че детето ми е малтретирано;
 /Срокът за съхранение на видеозаписите е 1 месец/.
/Чува се на аудиозаписа/
-         Директорката твърди, че проблемът се дължи на това, че дъщеря ми е на 6 години, което е дискриминация и противоречи на закона.
-         /Чува се на аудиозаписа/
Класната ръководителка
-         За цялата учабна година няма проведена една родителска  среща
-         При всеки възникнал проблем като: кражби, побой и торомоз, отговорът е: „Нищо не може да се направи.”
-         Не информира родителите своевременно за проблеми в училище, които се отнасят до дисциплината и взаимоотношенията в класа.
-         Не попълва ежедневно електронния дневник, а родителите дори не са информирани, че съществува такъв.
-         Оставя първокласниците сами по време на междучасия в класната стая и на двора.
-         Разрешава им да ходят до тоалетна сами на втория етаж, което е забранено.
-         Допусна епидемия от въшки в класа в продължение на 1 месец, при което дъщеря ми беше заразявана 4 пъти и накрая и подстригахме косата.
-         Липса на отчетност – събира пари от коледен базар, за театър, за учебници, но не дава отчет на родителите – колко пари са събрани, за какво са похарчени и колко са останали.
-         Събира от децата допълнителни материали, свързани с учебния процес, като им казва, че ще им ги върне, НО не им ги връща.
            Случаят е фрапиращ защото:                                                      
-         Отговорните за здравето на децата Учителка и Директорка си прехвърлят проблема чрез процедурни хватки и никой не предлага адекватно решение на проблема, а според нормативната уредба, дори и при най-малкото съмнение за тормоз или насилие в училище, самата институция трябва да се самосизира с цел да предотврати понататъшното насилие, тормоз или убийство какъвто беше случаят в Бояна.
-         Детето ми е подложено на ежедневен психически и физически тормоз от началото на учебната година, за което съм уведомила класната ръководителка, но тя не предприема нищо.
-         Многократните ми срещи и разговори с бащата, който е лесно раздразним  и склонен към соморазправа, не дадоха положителен резултат, точно обратното агресията към детето ми се засили и ескалира до физическо насилие.
-         Другите деца гледат, но след като учителката не взема никакво отношение, те приемат това за правилен модел на поведение.

Оставам на разположение:
Христина Ганчева                     


Запис на разговор с директорката на училището: 

Защо децата ни продължават да са обект на тормоз и безхаберие от страна на училищните администрации? Кой позволява това да се случва в системата на образование и кой има интерес  тези проблеми да се задълбочават, без да се търси решението им?
Много въпроси, на които е крайно време да се даде отговор!





1 коментар:

  1. Училище, именувано на бащата на руския шпионин Владимир Заимов, няма как да научи на добро нашите деца!

    ОтговорИзтриване

НАШИ ИЗСЛЕДОВАТЕЛИ СЪС СЕНЗАЦИОННИ РАЗКРИТИЯ ЗА ДРЕВНАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ

Интердисциплинарният изследователски екип „Руните говорят 2“ с ново откритие, което показва какви вреди нанася иманярството върху бълга...