Пореден случай на агресия и отказ за решаване на проблема от страна на директора на училището скандализира София.
Става дума за 112 СОУ "Стоян Заимов" - сигналът е подаден от родителите на подложеното на агресия първокласниче Христина и Георги Ганчеви.
Те са изпратили множество сигнали до директора на училището, както и до училищния инспекторат и до Столична община.
Цитирам сигнала до институциите:
Запис на разговор с директорката на училището:
Защо децата ни продължават да са обект на тормоз и безхаберие от страна на училищните администрации? Кой позволява това да се случва в системата на образование и кой има интерес тези проблеми да се задълбочават, без да се търси решението им?
Много въпроси, на които е крайно време да се даде отговор!
Става дума за 112 СОУ "Стоян Заимов" - сигналът е подаден от родителите на подложеното на агресия първокласниче Христина и Георги Ганчеви.
Те са изпратили множество сигнали до директора на училището, както и до училищния инспекторат и до Столична община.
Цитирам сигнала до институциите:
До Регионално Управление на Образованието
София Град
Сигнал за Насилие и Безхаберие в 112 ОУ „Стоян Заимов”, гр. София
Здравейте, казвам се Христина Ганчева.
След системен тормоз от началото на учебната година в 112 ОУ „ Стоян Заимов”, гр. София, от страна на Кристияна Стоянова –
ученичка от 1 Г клас, за което своевременно бе информирана класната
ръководителка, и последните инциденти на 28-ми и 29-ти март, при които детето
ми беше бито с камъни и в момента отказва да ходи на училище, проведох поредния
разговор с бащата - Красимир Стоянов. Беше ми обяснено, че той
възпитава дъщеря си така - „да се саморазправя всячески”. Проучих го във
Фейсбук и установих, че профилът му отговаря на човек, обхванат от мания за отмъщение
и насилие. Прилагам негови публикации. Бащата е таксиметров шофьор в ОК такси и живеят с детето в село
Яна, район Кремиковци.
Изпратих същите публикации на класната ръководителка г-жа
Ивайлова. При разговор с нея по телефона ми беше отговорено, че това е от
компетенцията на директора. А двете заедно се опитват да потулят случая:
-
Директорката
отказва да приеме писмена молба за среща, защото не я е информирала класната;
/Чува се на аудиозаписа/
-
Директорката
отказва да прегледаме видеозаписите от камерите в класната стая и училищния
двор от 29.03, на които ще се установи, че детето ми е малтретирано;
/Срокът за съхранение на видеозаписите е 1
месец/.
/Чува се на аудиозаписа/
-
Директорката
твърди, че проблемът се дължи на това, че дъщеря ми е на 6 години, което е дискриминация
и противоречи на закона.
-
/Чува
се на аудиозаписа/
Класната ръководителка
-
За
цялата учабна година няма проведена една родителска среща
-
При
всеки възникнал проблем като: кражби, побой и торомоз, отговорът е: „Нищо не
може да се направи.”
-
Не
информира родителите своевременно за проблеми в училище, които се отнасят до
дисциплината и взаимоотношенията в класа.
-
Не
попълва ежедневно електронния дневник, а родителите дори не са информирани, че
съществува такъв.
-
Оставя
първокласниците сами по време на междучасия в класната стая и на двора.
-
Разрешава
им да ходят до тоалетна сами на втория етаж, което е забранено.
-
Допусна
епидемия от въшки в класа в продължение на 1 месец, при което дъщеря ми беше
заразявана 4 пъти и накрая и подстригахме косата.
-
Липса
на отчетност – събира пари от коледен базар, за театър, за учебници, но не дава
отчет на родителите – колко пари са събрани, за какво са похарчени и колко са
останали.
-
Събира
от децата допълнителни материали, свързани с учебния процес, като им казва, че
ще им ги върне, НО не им ги връща.
Случаят е фрапиращ защото:
-
Отговорните
за здравето на децата Учителка и Директорка си прехвърлят проблема чрез
процедурни хватки и никой не предлага адекватно решение на проблема, а според
нормативната уредба, дори и при най-малкото съмнение за тормоз или насилие в
училище, самата институция трябва да се самосизира с цел да предотврати
понататъшното насилие, тормоз или убийство какъвто беше случаят в Бояна.
-
Детето
ми е подложено на ежедневен психически и физически тормоз от началото на
учебната година, за което съм уведомила класната ръководителка, но тя не
предприема нищо.
-
Многократните
ми срещи и разговори с бащата, който е лесно раздразним и склонен към соморазправа, не дадоха
положителен резултат, точно обратното агресията към детето ми се засили и ескалира
до физическо насилие.
-
Другите
деца гледат, но след като учителката не взема никакво отношение, те приемат това
за правилен модел на поведение.
Оставам на разположение:
Христина
Ганчева Запис на разговор с директорката на училището:
Защо децата ни продължават да са обект на тормоз и безхаберие от страна на училищните администрации? Кой позволява това да се случва в системата на образование и кой има интерес тези проблеми да се задълбочават, без да се търси решението им?
Много въпроси, на които е крайно време да се даде отговор!
Училище, именувано на бащата на руския шпионин Владимир Заимов, няма как да научи на добро нашите деца!
ОтговорИзтриване