ВИЦЕПРЕМИЕРЪТ НА ВОЙНА С КАКАО БИЙЧ ИЛИ ЧАЛГАТА В ПОЛИТИКАТА

Водещата новина на деня как вицепремиер обикаля дискотеките в Слънчев бряг, за да изземва компютрите на диджеите ни направи за смях пред света. 
Ако той не разбира от туризъм, защо някой не му даде акъл? 
Цял свят ни се смее за тези демагогии с тишината в Слъчнев бряг. Приходите от международен туризъм в текущата сметка на платежния баланс през 2016 г. възлизат на 3,28 млрд. евро, което е с 15,7% повече в сравнение с 2015 г., сочат данните на годишна база от Министерството на туризма. Над 8,2 млн. чуждестранни туристи са посетили България през миналата година пак по данни на Министерството. Голяма част от тези приходи са от морския, не от планинския и СПА туризъм, нали?
В цял свят един от туристическите продукти, особено с държави с морски курорти, е туризмът за младите хора, с нощни клубове, музика и забавления. Испания си има Ибиза, Италия си има Римини и т.н. 
Всички други курорти са за пенсионери, семейни хора и всички, които имат нужда от тишина и спокойствие. 
Когато говорим за туризъм и курорти, трябва да имаме поне елементарни познания за пазари и техните нужди. За Слънчев бряг трябва да има глоби и санкции, ако е тихо и скучно, защото така се гонят младите туристи. Ние за пенсионери си имаме достатъчно курорти. А Слънчев бряг носи най-много в туризма ни, може да проверите. Значи туристите имат нужда от този продукт, не от пенсионерския туризъм.
Ако имаме наистина развит курорт в областта на забавленията, това е Слънчев бряг. Не Ахтопол, не Равда, не Обзор и Албена. 
Хората, които отиват в Слънчев бряг, явно не отиват заради тишината там, нали? Тези които инвестират, също не са там за тишината? Ако търсят тишина, има   я в изобилие в десетките други родни курорти по Черноморието. Но пък там притокът на туристи е много по-малък. 
Кому е нужен този цирк с тишината в Слъчев бряг?




Коментари