О(У)БИЙ МЪ В РИМЪ by Patricia Kirilova или През Банкя До Харвард и Назад


Милата ни родна картинка в рими - в памет на Радой Ралин!
Ако днес беше жив, щеше да има много поводи за вдъхновения!
Невероятен творец и истински кавалер - често идваше в редакцията ни на Екзарх Йосиф, очите му герееха и като ме видеше - целуваше ръката ми и казваше: Леле, каква си - като струна!
Мир на духа му!
  ;)ку
1 фургон ДС-ченгета 
и 10 партии джуджета, 
водят за носа 7 милион мишлета 
- вече 30-то лето ;)

Кой пак не разбра? 
Партията е една, 
но с много имена. 
Все е далавера ;)

Чудо някакво на нас ни се получи -
и тая зима пак на сняг да случим...
Вали и пътищата стават писти -
Някой пак реве: АПИ що не чисти?!
За Графа пък не ща да коментирам -
Платили сме, пък не е ремонтиран?
Ей, хора, стига с тез кусури -
нали гласихте кой да ви го т.ри ;)))


Какво лошо певци и актьори да са депутати? 
Но защо без акробати? Нали е цирк, егати ;)

Артсъставът в парламента ще започва деня с постановка, 
ще закрива с циркова нотка!

Какво работят наш'те политици, щом всичко дават за парици ;)

Докато най-големите ни паметници са на Альоша и на СССР-окупаторите, България не я търсете!

Избори безчет, 
а народът клет 
надежда все таи, 
че макар и не светци, 
ще са по-добри ;) 
Но дали?

Калинки и Гинки България грабят,
а Лъвът наш заспал незлоблив 
вместо да скочи като опарен
и юмрук върху тях да стовари -  
чака някой братушка да го оправи
и бълнува насън: Победих! 

Народът виртуално се бунтува във фейсбука, 
а на политиците много им пука! 
На дудука ;)

Глобалното затопляне, извинете 
- за кой век се отнася и за коя планета ;)

Сняг на парцали се сипе!
Писти Хемус и Тракия - открити ;)

Чудо някакво на нас ни се получи -
и тая зима пак на сняг да случим...
Вали и пътищата стават писти -
Някой пак реве: АПИ що не чисти?!
За Графа пък не ща да коментирам -
Платили сме, пък не е ремонтиран?
Ей, хора, стига с тез кусури -
нали гласувате кой да ви го т.ри ;)))

Мнение за мен: В интервютата си като змия, която играе с мишката преди да я изяде ;)

Като гледам как бързо оправяте света, 
спокойно лягам да поспя ;)


С тоз уран в чешмата АЕЦ затворете, ЧЕЗ ги изхвърлете - ние вече светим ;)

В чешмата ни уран тече, 
в лютеницата - безплатна дрога. 
И какво недоволства народа? :)



Министър да си в днешно време - 
работиш на екрана. 
От заранта те почва Хекимяна, 
след туй си в Нова, вечер - при Цветана! 
И за народа време не остана  


Ликуй, народе! Че шашнахме Европа и света -
ний мафия си имаме без дрога и без пушкала.
Но с тез хотели и с казани за ракия -
тя баш заплаха е за нашата родина!
Ти питаш: Нямаме ли трафик с наркотиции и цигари?
И как оръжията наши чак в Идил са ги продали?
А ДДС-то де е - над 100 милиарда са окрали?
Шампиони сме и в точенето на ЕС-програми...
Викам му: Човек, за всички ред си има!
Туй театро е, за някои дори е кино ;)
Ти питаш: А де са главните играчи?
Белот играят или до Дубай отскачат ;)


СИН РОДИ ЛИ СЕ НА КОМУНИСТА КЛЕТИ,
БЪРЗА ДА ГО ПРАТИ В ЩАТИТЕ ПРОКЛЕТИ :)
НО МОСКВА ДО ГРОБ МУ Е В СЪРЦЕТО - 
НАЙ МИ БИЛО НЕ СЪРЦЕТО, А ДУ.ЕТО ;)






Чудите се как ги ражда главата ми бисери разни?
По наследство пиша - от 5-годишна ;)
















Чакам Гергов с прокурора да ме срещне час по-скоро! 
Ще отида днес до ЦУМ, но с едно наум ;) 

Всеки топдепутат ще яхне успешен мандат,
ако уреди поне снаха на медиен щат :)))


След тоз резил с Васил - БТВ-то как ще пусне Слави
 с лидера Валери днес да се изгаври?

Бате Бойко, де си? 
Време е да се намесиш! 
БТВ-то да обесиш, 
Слави да възкресиш 


На Слави шоуто го спряха. 
Какво пък? Нов бардак избраха  
Пардон - депутати бяха 
Не заради теб върти се Земното кълбо,
ти си само милиграмче от духа на Бог :)



За кремчето на Хелън толкоз драми, 
а за 150-те милиарда кражба - проблеми няма :)

Хванаха кака ви Хелън да краде! 
Чист комунист - какво да яде? 
Мандри - ама де ги де?

Няма мюсюлманин у нас, който да е сигурен, че не е ял свинско :) Щом е ял кайма.

Общината продуцира трилър за парното: 
50 нюанса по-хладно  ;)

Звездите ни светят като изгорели крушки. 
Искат PR, а пари нямат :)

Жената трябва да е проста като манастирски боб, 
за да не плаши мъжете :) 

Моя приятелка в шок: С новата ми кола мъж не мога да хвана! Плашат се, че е скъпа :)


Истината за мъжа лъсва по вида на жената до него!

Истината за мъжа лъсва и от дружките му във фейса. 
Ако са по гащи и сутиени - рогата му са от елени :)

Истината за мъжа лъсва и по снимката му във фейса. 
Ако е гол, на Дарвин е идол ;)

Корнелия иска ръст на раждаемостта.

 За целта ни спират тока :))))

Да простим на себе си, за да простим и на другите. Прошката е любов :)

Всяка жена изпитва шок и ужас от завръщането на бившите. И от въпроса: Свободна ли си вече ;)




Не ме търси във цъфналата ръж, 
търси ме в огъня и в бурята - ако си мъж ;)

Ежедневно ме питат разни 
олигарси мазни: Колко ти е цената? 
Нямаш толкова - отговаря в мен змията ;)

Мъже любими, не пестете! Всеки ден за нас мислете! 
Че сте като връзка праз без нас ;)

Мъжът без жена е безпилотен самолет, 
а жената без мъж - като каца с мед :))

Дали съм от тази планета? 
Едва ли, щом Земята ни клета 
се върти от диванета ;)

 
 

Събужда ме Борисов във сутрешния блок, 
а Корни ме орисва без вода и ток. 
Изпадам в шок!

Клет непознат напира: 
Искам да те видя! 
Каня го пред блок 69 в Люлин, 
той не го намира ;)

Не само от вино се повръща! 
От сърчица и рози - също ;)

Всеки ден за мен е вино и любов! 
От таз планета ли съм, не разбирам?! 
Днес хората редят се в магазина - 
за чувствата, китайски внос ;)

В ерата на фалшивите джуки, носове и лица 
как да убеждавам, че всичко ми е от рода ;)

В тая криза можеш да позволиш любовница само, 
ако и жена ти работи ;)

Как италианците на 50 са без шкембета и кубета, 

а нашите на 30 вече са бабета ;)

 
 

Македонският език е български, но с правописни грешки :)

Женен с 2 деца ми се предлага: 
Ще те заведа в Дубай! 
Аз: Там ходя без ремарке

Звъня за места в Парк бар с молба, да не са в аквариума. Питат ме: А в терариума? ;)


Звезди не сваляй ти от небосклона!
Те знаят как да светят без бушони 🙂
Но таз маймуна, кацнала на клона,
Защо на теб така напомня по фасона?


Ако помогнем и на един човек да изкачи еволюционното стъпало - не сме живяли напразно!
























Коментари