ЖУРНАЛИСТ БЕЗ ЗАПЛАХА ЗА УБИЙСТВО НЕ Е ЖУРНАЛИСТ!


Малцина от днешните копи-пейст  журналисти в кавички са наясно, че най-важно е да пишеш за това, което е забранено, потулено, скрито - но това винаги е в значимо и в полза на обществото.
Още в първите ми месеци като журналист имах шанс да покажа пълно пренебрежение към страха, слагачеството, дупедавството и ми беше много интересно какво толкова ще се случи, като скоча срещу тези, от които всички ги е страх.

Естествено - заплахи по телефона с убийство, посегателство, обиди на махленско ниво, но в крайна сметка това не оправдава нито един човек да пренебрегне интересите на публиката, която го цени само, ако е обективен и не прави компромиси с нищо.
В разгара на мутренското царуване моят стар приятел Дони дойде при мен с една молба - тъй като нито една медия не искаше да публикува неговия призив срещу мутрите (тогава реални управници в държавата), да му съдействам. Редица медии тогава бяха отказали да публиткуват подобни интервюта, защото бяха зависими от мутрите.
Аз бях в Нощен Труд, той искаше призивът да се появи първо в Труд.
Но Тошо Тошев и Труд отказаха, за разлика от нашия вестник, който най-малко позволяваше цензурата да го застигне. И благодарение на смелостта на нашия главен редактор Пламен Каменов.
След излизането на интервюто ми с Дони през 1996-та (още бях стажант в "Нощен Труд") - тогава нямаше мобилни телефони, започнаха заплахите към мен на редакционния номер. Поканих ги в редакцията, за да не се затрудняват да ме търсят, но така и никой не дойде.
По-късно същото се случи и с Еленко Ангелов, който не бе желан в нито една медия заради темата му за следите от самолети, които ни тровят с програмата ХААРП.
Примерите са много, няма да изброявам.
Затова моят съвет към всички, които работят в медии е - мисията ви е да отваряте очите на хората, а не да ослепявате и вие. Уважението на хората се постига само със смели и достойни действия. А не с лизачество!
През последните години - заради публикациите в моя блог и в социалните мрежи, заплахите станаха още по-агресивни. Темите естествено са политически. 

https://lupa.bg/news/plashat-izvestna-zhurnalistka-s-iznasilvane-i-ubiystvo_885news.html
http://www.bradva.bg/bg/article/article-151057#.Yz6RNXZBxPY



Коментари