СКЪПИ ЦЕЦО, В МОЕТО СЕМЕЙСТВО НЯМА КОМУНИСТИ!

Скъпи, Цецо! 
В моето семейство няма комунисти! Комунист беше обида в дома ми!
Моето семейство никога не прие комунизма. 
Моето семейство изгуби мъжката си половина - избита без съд и присъда от червената измет дни след преврата на 9 септември. В семействата на милиони българи е имало жертви на 2-те хиляди комунисти, които са обирали мандри и са продавали на чужди интереси България, още преди да им се даде властта наготово от съветските окупатори. 
Моето семейство, както и семействата на милиони българи, е имало свои фабрики и свой бизнес още от времето на Османската империя. Тогава са работили, плащали са десятъка и никой не ги е убивал. След освобождението също са продължили своите производства, за да може през 30-те и 40-те България да е сред топ 3 на износителите на качествени стоки и продукти в Европа.
Моето семейство е давало хляб на много други българи. 
Дядо ми, на майка ми баща, е бил сред най-богатите в страната. И щедър човек - спасявал е партизанките, които са се крили в нашата къща на бул. Христо Ботев. Те пък после го спасиха от червения съд с куршумите, но не го спасиха от лагерите в Белене. 
Комунистите му отнеха фабриките, машините, всичко. Взеха му къщата. И я дадоха на комунист, който цял живот не е работил, само е фантазирал, че един ден чуждото ще стане негово. За жалост е станало точно така. 
Един от най-богатите българи - дядо ми, бе оставен да живее  с майка ми и баба ми в една стая, която преди е била отделена за прислугата му. И то под наем - плащал е в собствената си къща. На комунистите! Същите тези, които превърнаха най-трудолюбивия народ в мързеливо и нихилистично племе. От което носим последствията и днес. 
По майчина линия сме така. По бащина - войводи, които са бранили всяка педя българска земя, за да ни има и днес. НО НИТО ЕДИН КОМУНИСТ! Само БЪЛГАРИ! 
В моето семейство е имало само един комунист - брат на прабаба ми Мария. И цялото ни семейство се е отрекло от него. "Това са празноглави хора. Не им се работи, само фантазират, как всичко ще е общо и наготово!", казваше прабаба ми.
В моето семейство обръщенията другарю и другарко бяха забранени. Бяха обидни!
Не сме били комунисти, за да ни дават службица и да се издигаме на високо, скъпи Цецо! Благодаря на Бог, че ми е дал всичко, което имам и сме имали в семейството - чест и достойнство. И до днес не ми се е случвало да посрамя моите предци, които са ме учили да съм ЧОВЕК, А НЕ КОМУНИСТ!
Комунистите съсипаха България. Аз се гордея ,че не съм част от това национално престъпление. И никой от семейсвото ми не е изцапан в червено!


Ето и цицат от Цецо Цветанов с списание Клуб Z:

Коментари