ЧУДО! НИКОЙ НЕ ГЛЕДА ВИП БРАДЪР, НО ВСЕКИ ГО КОМЕНТИРА

Като започне ВИП Брадър всички други теми остават на заден план. Шоуто, което отчита най-висок рейтинг, се оказва, че не се гледа от нито един зрител - ако вярваме на клетвите във фейсбук. 
Аз изобщо не гледам телевизия, но все пак стоически издържах да гледам старта на предаването - за разлика от повечето коментиращи, аз бях сред малцината, поканени за първото му издание преди 10 години и отказах на продуцентите с аргумента, че нито съм безработна, нито ми се налага да се продавам на дебели мъже за пари, нито страдам от тежки зависимости, за да се подложа срещу хонорар на такъв масов сеир.
Та в този старт видях много интелигентни хора и малко неграмотни и прости. По обясними причини тези интелигентни хора са без работа, преброих трима с тежки зависимости, една крайно проста женица, няколко пълни лекета, но на фона на другите участници виждам, че има какво да научат зрителите - от Жоро Торнев, от Лили Вучкова, кака Лара, Вальо Михов, Ути и Ирина - разбира се. Роро, който показва че имаме все още хора, които не се приемат като звезди, въпреки че са били на екран години наред. За разлика от предишни издания, в които простотията и пошлотията държеше връх.
Така че е смешно да чета- Моето семейство не гледа ВИП Брадър! А какво гледа? Турските сериали...




Коментари