СКЪПИ МЪЖЕ, НЕ БЪРКАЙТЕ ИНСТИНКТА НИ ЗА САМОСЪХРАНЕНИЕ С ФЕМИНИЗЪМ



Така.... Книгата "УЧЕБНИК ЗА МЪЖЕ" има опасност да надмине Татовите многотомни издания. Дори и Енциклопедия Британика може да хълца от завист пред тоновете мастило, което ще поеме това творение.
Когато неуспял, неграмотен, застаряващ мъж започне да живее в измислен свят и всяка хубава жена, която види на снимка, си внушава, че е влюбена в него, както той в нея, без да го е виждала, това вероятно е нормално.
Но когато това се случва с успели млади хора, с дипломи от цял свят, думите вече са излишни... Каква е причината мъжете ни да изтрещят до такава степен, всеки от нас може сам да прецени:
Разговорът ни с Душко Вълчев, който в момента е в щатски затвор, след като заплашваше наред БГ-политици, но само Кристалина Георгиева подаде сигнал срещу него и той бе осъден в Щатите, както винаги започва с нацианално значими теми, идеи и проекти за следващите месеци. Мъжът е емигрант в Щатите, който ден и нощ търси варианти да помогне на България. Но при всеки разговор нещата се извращават в теми, далечни на националната идея:
h.: 23:17
nad 2/3 ot jenite ne mogat da se radvat na jivota
prirodata e nespravedliva
no az te obicham
i te iskam
taka,che moia si
ot kakto sum s teb
аз 23:18
по-важно е дали аз те обичам и те искам
h.: 23:19
razbira se che da
nali za tova sme zaedno
аз 23:19
хахаха, в сънищата ти сме заедно само
h.: 23:19
ot kakto sum s teb ne sum koncentriran
razseian sum
аз: 23:23
е как си с мен, като нямаш нищо с мен
това с дясната ти ръка не се брои
h. : 23:24
e kak da niamam nishto s teb?
ti si moia zavinagi
niama murdane na nikude
аз 23:25
още утре мога да се омъжа
толкова оферти имам
h.: 23:25
i dvamata znaem,che se pazish za mene
murdane niama
nikude v sveta ne mojesh da se skriesh ot men
kontroliram celiat sviat

хххххххххххххххххх

Една от моите приятелки - и хубава, и умна, вчера ме хвърли в размисъл докато вечеряхме невероятни морски изкушения в Капитан Кук с готини приятели. "Най-лошото е, че не срещаме мъже, които могат да ни задържат интереса и вниманието повече от месец"...
Факт!
Изводът е - колкото по-малко интелект и въображение има една жена, толкова по-голям избор има :)))))

ххххххххххххх

Уважаеми мъже,
с риск да не ме разберете правилно, ще ви дам един непоискан от вас съвет. Но през последните месеци и аз, и мои приятелки ставаме свидетели на липсата на всякакво въображение сред мъжкото съсловие.
Та съветът ми е:
"Ултра интересни" оферти към непознати дами, които е видно, че освен хубави са и умни, и успели, като пътуване до Дубай (явно според вас е пристижно), романтична вечеря в Гърция и билети за кино са най-бързия начин жеите да изгубят интерес към вас, дори и при някакъв шанс да има такъв....
Четете книги, ако нямате въображение за повече! Но с това мислене напълно си заслужавате кухите лейки, с които не искате да имате вече нищо общо. Но пък за повече от тях нямате еволюция... За жалост!

хххххххххххх

Не мога да ги разбера жените - срещнат някакво подобие на принц или поне те си мислят, че е такъв, сваля им звезди и се прави на маймуна, за да спечели доверието й.
А след няколко месеца я хвърля в ужас със звуци, които издава от уста и задни части, с храчене като хамалин по улицата, с ожесточено бъркане в носа и с други изяви на примитивизъм (това са мои лични наблюдения и то спрямо мъже, които никой не би предположил, че са толкова нечистоплътни), които изобщо не свързваме с понятието принц :)))
После дамите затъват в разочарование и отвращение...
А всъщност учените доказаха, че мъжът е далеч в еволюцията и благодарение на жената успява да навакса няколко хилядолетия пропуски в джунглата...
Нали затова сме хора, да им помагаме :)

ххххххххх

Бог е любов и нека отворим сърцата си, за да открием чудото вътре в нас! За да живеем в един по-хубав свят от утре :)
И много усмивки ви желая с тази шега, която си има и конкретна причина.
Вчера един умник ми писа: СигОрно ти досаждам?
А аз му отговорих: Пробвай с "у".
И той "поправи" грешката с гениалното: СигОрно ти дУсаждам :))))

хххххххххх

Като видя мъж по гащи на профилна да ми иска приятелство и изпадам в потрес - тоз Дарвин къде е търсил свързващото звено, като то е онлайн целодневно :)))

хххххххххх

Тъй като съм руса, а това само по себе си значи тъпа, все не мога да разбера защо мъжете обвиняват жените, че са меркантилни.
Първо, самото понятие е икономическо и е сътворено от мъжете, второ - в регистрите на купувачи на яхти, самолети, хеликоптери и коли на стойност над 100 хиляди евро не съм видяла имена на жени!?! Само на мъже!
Къде е логиката тогава?!

ххххххххх

"Мъжът е щастлив само когато е единствен за жената, която обича.
Стига да знае как да бъде единствен".

ххххххххх

Един безплатен съвет към мъжете около 25, чийто майки са ги излъгали, че светът се върти около тях... Нищо подобно! Извън вас има много по-хубави и интересни хора, събития и емоции.
И ако си мислите, че като кажете на една жена, която се е отбелязала от някое заведение: Кога ще ме водиш и мен там? предизвиквате нещо различно от отвращение и съжаление, дълбоко се лъжете....

хххххххххх

Скъпи приятели, много достойни мъже се забавляват искрено с моите критики към техния пол, но комплексарите трайно се дразнят, което означава, че и двете групи ще четат с интрес книгата УЧЕБНИК ЗА МЪЖЕ. Явно е крайно необходима за наследниците на Адам ;)
Към втората група, която ежедневно ме залива с малоумни предложения за запознанство и срещи, имам една молба:
Отговорете си на един прост въпрос: Като гледате някоя жена по телевизията и тя ви харесва, вероятно още няколко стотин хиляди или милион и нещо са я гледали и я харесват... И всеки един - понеже е най-Убав и най-Умен, решава да се срещне с нея... И понеже тя няма друга работа, задължително ще се впечатли от ултраинтересните ви покани за срещи!? И най-странното е, че всеки един си мисли: Ама аз не съм като другите хиляди и милиони, аз съм Оникат!!!!!
Да, ама - не! Тъпомерът се счупи! Цитирам поредния "Оникат" без редакция: "Здравей не те познавам лично, нито пък съм те гледал по телевизията и медийте... Просто защото работя в чужбина и нямам идея какво се случва в нашата мила страна... Но ми хареса много излъчването ти и ще се радвам да се запознаем някой ден"

ххххххххх

От времето на първия ми профил през 2009 г. съм получавала обяснения в любов от знайни и незнайни мъже от всички цветове и континенти. Покани, оферти, изречения, които дори сапунените сериали не могат да съчинят... И се питам - как е възможно тези мъже да си фантазират виртуални връзки, виртуални влюбвания, виртуални емоции??? Кога ще живеят? Този кратък живот ще мине и те няма да разберат, че са живяли..

хххххххххх

   Историята показва, че една умна жена може да превърне всяка жаба в принц. Но тъпата ще превърне всеки принц в жаба...
Скъпи мъже, през последните дни установих, че заради контактите ви с кухи лейки сте станали по-кухи и от тях :)))
Натоварвате ме с малоумни въпроси и разсъждения....

ххххххххххх

Снощи един приятел ми разкри каква разликата между шопинг-терапията при жените и при мъжете: Докато вие си пазарувате дрешки, ние отиваме на шопинг за кметове :)

хххххххххх

хххххх

Коментари