ПОСВЕТЕНО НА ВЕЧНИТЕ ДУПЕДАВЦИ

Мили хора, 
специално се обръщам към партийно ангажираните коментатори, които проскръцват само като спомена името на техния полубог :)))))
Дали ще се снимам  с жълта или с бенбена рокля, дали ще съм руса или оранжева, къде и как ще позирам и ще пътувам  - не ви касае!!!! 
За последните 20 години пиша само това, което мисля!!! И много по-велики от вас са се опитвали да ме цензурират, но както се вижда - без успех!!!
Включително когато преди  няколко години ми се наложи да интервюирам вашия полубог и ми дадоха въпроси, които да не му задавам (с първи мандат премиер), аз с огромно удоволствие и с журналистическа непоклатимост започнах точно с тези въпроси,за ужас на моя тогавашен началник, който присъстваше на видеозаписа. Вашият полубог смени всички цветове от гамата червено-лилаво.... После дори се хвалеше, как въпреки неудобните въпроси, се е справил с отговорите... Понеже е велик, все пак, нормално е.
Независимо кой "богоизбран" ми се изпречи пред очите - премиер, президент, бос на мафия или всичко взето заедно, аз авторитети не признавам!!! За разлика от вас. Защото в гените ми тече българска кръв, а в тези гени е кодирано, че човек се прекланя само пред Бог, не пред човеци!!!!!
И само Бог може да ме спре! А щом не ме спира, значи вървя в правилната посока!!!!

 Ако бяхте българи, щяхте да разберете...


Коментари