УЧЕБНИК ЗА МЪЖЕ: ЛИПСАТА НА ВЪОБРАЖЕНИЕ Е ПАГУБНА, НО НЕ САМО ТЯ


Повечето жени рано или късно осъзнават, че границите на мъжкото въображение са доста скосени, съпоставени с женските фантазии, които нямат граници.
Затова трудно някой мъж може да започне разговор в социалната мрежа с нещо по-различно от:
"Здр Кво пр Харесваш ми кога ще пием кафе" -
и това винаги е написано с грешки и на маймуница.
Но при един малък процент от мъжкото съсловие има някаква мозъчна еволюция, която им дава възможност да сглобят по-дълги и сложносъставни изречения. В тези случаи обаче наблюдаваме друг проблем - мъжът толкова се е отдал на въображението си, че вече няма връзка с реалността.

Цитирам без редакция:
"Не знам аз как ти въздействам, но ти определено ме привличаш.Опитвам се да не мисля за това, но не успявам! Ето, дори сега започвам отново да желая да бъда с теб .... никоя не успя да предизвика интереса ми и най-вече желанията ми. ИСКАМ ТЕ!!!!"
Изпаднах в шок след прочетеното и затова ще помълча :))))


Коментари