УЧЕБНИК ЗА МЪЖЕ В ПРЕХОДА


За никого от нас не е тайна, че т.нар. квантов преход най-дълбоко засяга психиката на вкопчените в материалния свят мъже.
Депресията от този преход засяга по различен начин силния пол.
Това е причината да започна да пиша втората ми книга - "Учебник за мъже". С това слабият пол ще помогне на силния да не изтрещи съвсем....
В тази връзка подготвям и серия от примери на начинът, по който мъжете се опитват да комуникират с нас, жените. Подходите им са толкова сбъркани, че се налага рестарт на мъжката програма още в ранна възраст:
"Мила Папи,трябва да споделя, днес се случи нещо което не очаквах, поисках да спя с теб:) за първи път ,според мен това е знак,че вечната любов която изпитвам към теб,и която ти прекъсваш в зародиш,се развива в правилната посока:)Сега е момента да ме прегърнеш,вече със сигурност знаеш че съм твой:)"
Забелязвам и нов модел за поведение тип мачо - изтриване на приятелство във Фейсбук, като причината обикновено е: Много ухажори имаш и ме дразнят (:)).
После пак следва покана за приятелство - в този случай ще пропусна темата за широко разпространената шизофрения и циклофрения. Но ми се струва, че мъжете, без които ще измрем от скука и затова са необходими (:)), не е зле да започнат да приемат конкуренцията, а не да я отхърлят... Историята ни учи, че в условия на конкуренция се раждат най-добрите постижения и творения :)))



Коментари