Из книгата УЧЕБНИК ЗА МЪЖЕ 2016

Из книгата УЧЕБНИК ЗА МЪЖЕ 2016
Като знам при мен ежедневно колко безмозъчни едноклетъчни, обявени по документи за мъже, се упражняват в опити да докажат недоказуемото - че имат поне една гънка в мозъка, като знам, че това се случва пак ежедневно на милиарди жени - напълно ги разбирам монахините...
И на моменти им завиждам :)
Мъжете пак ще питате - Защо с лошо?
Давам пример от милионите ежедневни диалози, които започват по един и същ начин и свършват също толкова катастрофално, защото не се влага нито капка разум в идеята за разговора...

 В Извинявай за дързоста ми но си невероятно красива Жена
  • Patricia Kirilova
    15.04.2016 г. 18:00
    Patricia Kirilova благодаря

  • 15.04.2016 г. 18:01
    В В Извинявай омъжена ли си
  • Patricia Kirilova
    15.04.2016 г. 18:02
    Patricia Kirilova защо, брак ли ми предлагаш
  • 15.04.2016 г. 18:02
    В В Не аперетив Или сън нагъл
  • Patricia Kirilova
    15.04.2016 г. 18:03
    Patricia Kirilova сто години чакам някой да ми предложи нещо такова

    В В И аз да прдлагам никой не приема И съм се отказал Вече Да предлагам брак
  • Patricia Kirilova
    15.04.2016 г. 18:05
    Patricia Kirilova и аз така
  • 15.04.2016 г. 18:05

    В В Стига се базика

    И се започва поредната пледоария в защита на един засегнат от моите думи мъж. Кое толкова го обиди - не разбрах.

    Факт е, че това е ежедневие в диалозите с хора, които са с еднакво мислене, еднакви емоции, еднакви реакции - все едно природата е спала, когато ги е създавала и не е вложила грам разнообарзие и въображение да са различни, уникални и неповторими....

Коментари