ИМАМЕ ЛИ ДЪРЖАВНИК, ДОСТОЕН ЗА УВАЖЕНИЕ?

Някой да се възмути и да каже, че трябва да уважаваме прецедента? ;)
За времето, в което съм на този свят, не изпитах респект и уважение от нито един премиер, президент, другар-държавен глава и знаете ли защо? Защото от дете съм имала примера на истински родолюбци, моят модел за подражание.
Мъжете в семейството ни, жертвали живота си за свободата на Балканите и в Крим по линия на баща ми. И убити без съд и присъда  от комунистите аристократи и предприемачи по линия на майка ми... До този момент не видях нито един такъв държавник. Затова не уважавам нито един от тях и се радвам, че те го знаят.
Българският дух, наследен от предците ми, явно излиза като огнен меч през очите ми и така си обяснявам думите: "Много си им страшна като влизаш в парламента"... Дълбоко уважавам акад. Марков и споделям думите му:
Акад. Георги Марков по повод "мъжкото" изказване на прецедента:
– Това противоречие тлее и Бойко Борисов отдавна трябваше да стегне „своя“ президент, защото той го посочи. Плевнелиев се увлича с русофобската си реторика, угаждайки на американците, надявайки се, че те ще го изберат за президент втори мандат. Това няма как да стане. САЩ могат да назначат външен и военен министър, но няма как да назначат президент. Така че Плевнелиев напразно се старае. Бойко Борисов казва „трябва да си мерим думите“. Но добре е не само да си ги мерят, а първо да мислят, после да говорят. Нашият президент изпада в някаква логорея, когато застане пред камери или пред чужд журналист. Русия не е никаква заплаха за Балканите сега. Заплахата е „Ислямска държава“. Затова Плевнелиев трябва да се откаже от русофобската си реторика.
http://www.memoriabg.com/2015/11/18/povedenieto-na-porezidenta-e-zaplaha-za-darjavata/

А пък Буров го е казал преди около 100 години,  по което личи, че времето тук е спряло и нищо ново под слънцето :





Коментари