ИМА ЛИ ГИ ДНЕС ВЕЛИКИТЕ БЪЛГАРИ ИЛИ ЗАЩО НЕ Е МОДЕРНО ДА СМЕ БЪЛГАРИ

С риск да не съм модерна и във вихъра на евроатлантическата вълна, искам отново да изразя възхищението си от тези шепа Българи, които организират четата си за минути, когато други българи имат нужда от помощ! Независимо в коя точка на страната ни!
Те не са лицемерно съпричастни, не дремят пасивни върху клавиатурата и не си лепят чужди знамена. А са действащо съпричастни за страдащите българи, познати и непознати... 
На лицата им няма да видите чужди знамена, българското знаме винаги е с тях. 
Българите в Сърбия ни поканиха да подкрепим техния близо 100 годишен зов срещу абсолютно незаконния Ньойски договор, отрязал ръцете и краката на Майка България. 
Не е модерно, но това са Истинските и Велики Българи... 
Не са много, но ги има! БОГ ДА ВИ ПАЗИ!


Казвам всичко това по повод на последнитя събития във Франция, които показаха колко сме лесни за манипулиране. От друга  страна показаха нещо много по-страшно -  колкото и да не ни се вярва системата рухва с абсурдите, които ражда през последните месеци и години. Подобно на рухването на Римската империя - когато демокрацията е заменена от интриги за власт и пари. Интриги, които доведоха до жертвата на повече от сто невинни, за да се закрепят на власт най-мразените политици в Европа и техните икономически интереси на други континенти.

И тъй като заради последните събития много знайни и незнайни активисти в мрежата се обидиха от категоричната ми позиция, че развяването на чуждо знаме в България, както и навсякъде по света, е заплаха за националната сигурност и идентичност. Но от 20 години съм журналист и никога не ми е пукало кой ще ми се сърди. Премиери, министри, депутати, кметове, общинари.... Всичко, що се води някакъв фактор в България. Затова и до днес ме гледат с особен страх в очите. 
Не ме обичат заради острия език, но ме уважават - защото им казвам истината. 
Мога и да не я кажа и всички да ме тупат по рамото, но това няма да ме радва изобщо...
БОГ ДА ПАЗИ БЪЛГАРИЯ!




Коментари