КЪМ МЪЖЕТЕ: АКО НИ СЕ ХОДИ В ГЪРЦИЯ И ДУБАЙ - НЕ НИ ТРЯБВАТ РЕМАРКЕТА


Добрата новина ще сгрее като лятно черноморско слънце на Какао всички мъже:
Историята показва, че една умна жена може да превърне всяка жаба в принц. Но кухата лейка ще превърне всеки принц в жаба...
Скъпи мъже, през последните дни установих, че заради контактите ви с кухи лейки сте станали по-кухи и от тях :))) Натоварвате мен и останалите жени с малоумни въпроси и разсъждения....

Затова ние жените все по-трудно разбираме мъжете...

Не толкова, че не ги разбираме, колкото ни се струва прекалено слабоумно мъже на 30-40 години и то със сериозен бизнес, и уж образовани, да заливат чатовете ни с голите си снимки.

Не е зле да имате представа как изглеждате в очите ни - комплексари, които будят само съжалението ни... Ако този ефект търсите - постигнат е!smile emoticon

Но ако си мислите, че сте много интересни с тези малоумни изцепки, сърдете се на себе си, че около вас има само кухи лейки, които не искате да са до вас...

С риск да не ме разберете правилно, ще ви дам един непоискан от вас съвет. През последните месеци и аз, и мои приятелки ставаме свидетели на липсата на всякакво въображение сред мъжкото съсловие.

Та съветът ми е:
"Ултра интересни" оферти към непознати дами, които е видно, че освен хубави са и умни, и успели, като пътуване до Дубай (явно според вас е престижно), романтична вечеря в Гърция и билети за кино са най-бързия начин жените да изгубят интерес към вас, дори и при някакъв шанс да има такъв....
Четете книги, ако нямате въображение за повече! Но с това мислене напълно си заслужавате кухите лейки, с които не искате да имате вече нищо общо. Но пък за повече нямате еволюция... За жалост!

Направо не ги разбирам мъжете - колкото повече не искаш от тях, толкова повече се напъват да се доказват :)))
И после, за да скрият собствената си мания за имане - ние сме били меркантилни, а те - ангели....Всъщност с тяхното его планини обръщат, за да се изтъкнат, покажат и докажат.
Той: kupuvam ti hotel v lozana
Аз: От България не мърдам. Пробвай с някоя кифла, тя ще ти се върже на глупостите
Той: togava vuv varna
Аз: Купи на някоя куха лейка, аз имам всичко :))

И когато започнат да проумяват, че кухият им подход привлича само кухите лейки, стигат до някои изводи, които по-умните от тях дори аргументират смислено:

Пример:
Аз: Кухи лейки има достатъчно и само чакат някой да им плати сметката
Той: И за това правя - най-простото, вечеря, почивка. Заради това сме разглезени и затъпяли
Аз: Просто толкова можете
Той: И когато срещнем стойностни жени и не ни пускат веднага, отиваме при евтините курви, защото ги има. Жалко, но факт.

Ето и нагледен пример колко е кухо, та чак кънти, намерението  да се прави на нещо, което явно не е (текстът е без редакция):

ТОЙ: Мислех да ти предложа почивка в Дубай
АЗ: А дали е добре да ми предлагаш?
ТОЙ: Смисъл . Неискаш такава ли
АЗ: Интелигентните хора преценяват кой какъв е. Ако искам да отида някъде, не ми трябват ремаркета.
ТОЙ: За кой говориш палавнице
АЗ: Явно не за теб
ТОЙ: Аха
Ми вече е късно
в Дубай съм

АЗ: Идеално

ТОЙ: Може би следващият път ще се видим

АЗ: Не съм сигурна

ТОЙ: Защо миличка
Не ме ли харесваш

АЗ: Подходът ти е типичен за куха лейка
Това ти е таргета
Не ти трябва повече

ТОЙ: Напротив сладкишче
Много съм интелегентен

АЗ: Явно добре го криеш...





Коментари