ДЕЦАТА ПАЗЯТ СПОМЕН ОТ ПЪТЯ НА ДУШАТА ИМ - ГОВОРЕТЕ С ТЯХ

Имате ли спомен от ранните детски години за различни светове, от които е дошла душата ви? Вече знаем, че пътят й е безкрайно дълъг и тя влиза в различни измерения, за да вземе поредните си уроци и да продължи. 
В зависимост дали е дошла от по-еволирало или по-забавено в развитието си място, детето вижда картини, които понякога споделя с родителите си. И казва едва 3-годишно: "Мамо, тате, вижте звездата на Сириус. Аз съм от там. И други има като мен и ни пазят". Но не винаги децата споделят това, което знаят и виждат. И аз виждах, но не казвах на никого. И едва сега разбрах какво е било това пъстро небе, в което летят всякакви многоцветни чудеса - това, което човеците тук не виждат, поради еволюционното ограничение от 4 % видима материя; разбрах защо вечер около мен пълзяха толкова много котки :); а преди няколко години разбрах кои са тия свръхвисоки тъмнокожи същества с 2-метрови глави; Чак сега разбрах защо тогава ми се струваше, че съм попаднала в планетата на зверчетата и ми беше трудно да приема, че е възможно част от човеците да са толкова диви и зли, а други да са толкова умни и добри.....
И всичко това ме кара да вярвам все повече, че Животът ни е прекрасен! И трябва всеки ден да благодарим, че сме тук и ни има smile emoticon


Заради усмивките, сълзите, радостта и тъгата.
Това е истинското ни богатство, което ни се дава тук!


Коментари