ЗА ПАРТИЙНИТЕ БОЖЕСТВА И ТЕХНИТЕ ЛАКЕИ


Към партийно ангажираните коментатори, които проскръцват само като спомена името на техните божества в различните гами на партийната цветност...

Дали ще се снимам с мъж, дали ще съм облечена с жълта или с бенбена рокля, къде и как ще се снимам - не ви касае!!!!

За последните над 20 години пиша само това, което мисля!!! И много по-велики от вас са се опитвали да ме цензурират, но си останаха с опитите!

Включително когато правих интервю с божеството от Банкя, първи мандат премиер - ми дадоха въпроси, които да не му задавам, а аз с огромно удоволствие започнах точно с тези въпроси и той смени всички цветове от гамата червено-лилаво.... После  се хвалеше, как въпреки неудобните въпроси, се е справил с отговорите... И даде заявка всички следващи интервюта да ги прави с мен... 

Това е един от много случаи, в които съм показала, че журналистът трябва да пази своето достойнство, за да го уважават! 




Независимо кой "богоизбран" ми се изпречи пред очите - премиер, президент, бос на мафия или всичко взето заедно, аз авторитети не признавам!!!

За разлика от вас. Защото в гените ми тече българска кръв, а в тези гени е кодирано, че човек се прекланя само пред Бог, не пред човеци!!!!!
И само Бог може да ме спре, а щом не ме спира, значи вървя в правилната посока!!!! Ако бяхте българи, щяхте да разберете...



НАШ ДЪЛГ Е ДА ЗАДАВАМЕ ТОЧНИТЕ ВЪПРОСИ!!! ДЪЛЖИМ ГО НА ХОРАТА, КОИТО НИ ЧЕТАТ ВЕЧЕ 20 ГОДИНИ - ПРЕЗ ТЕЗИ ГОДИНИ СМЕНИХМЕ ДУЗИНА ПРЕМИЕРИ, ЕДИН ВАГОН МИНИСТРИ И ДЕПУТАТИ!!! КУП ПРЕЗИДЕНТИ! НО ТЕ СИ ТРЪГВАТ, НИЕ ОСТАВАМЕ!





Коментари