ЗАЩО ПОЛИТИЦИТЕ СЕ СТРАХУВАТ ОТ БЛОНДИНКА



МНОГО СИ ИМ СТРАШНА - това е коментарът на политиците, който правят зад гърба ми през последните седмици, след като си зарязах безбройните работни ангажименти, за да върша тяхната работа, за която им плащаме не малки заплати. 

Повечето от тях добре помнят, че и като журналист в Нощен Труд никога не съм изпитвала респект към тях. Напротив - изпитвала съм някакво странно чувство, че са недорасли за позициите си и затова винаги съм ги критикувала. И онзи ден като ме видяха в парламента, ме гледаха с лек ужас в очите. 
След това ми се обадиха наши общи познати да ми кажат, че ги стресирам с появата си там. 
Мога да ги успокоя, че пак ще ме виждат.

Междувременно подготвихме ново писмо изискване до институциите, относно липсата на контрол по българските граници. 
Въпросите изготвихме съвместно с проф. Владко Иванов от МВР-академията и мой преподавател, който е признат за един от най-добрите специалисти по шенгенските граници в Европа.
Ето и писмото, което вече е подкрепено от десетки организации и патриоти. 




В тази връзка ще споделя - Опитвам се да разбера хората. Но удрям на камък...
Виждат, че с Цветето сме зарязали работа и къщи, за да вършим това, за което на други плащат. Не се крием като мишки зад клавиатурата, а отиваме в епицентъра на трусовете. 
И вместо това да даде пример на дремещите, те ми пишат от профили с анимирани снимчици - цитирам без редакция на грешките: "със думи боклуци не се рециклиат ти си умна жена тези бес бои нестава"
Добре де - аз съм жена, на мен едва ли ми е работа да се бия. 
Някой ден като мъжете се събудят, ако имат сили, нека се бият, нали?


Коментари