ЗАЩО ЖЕНАТА КОГАТО ГУБИ ДОСТОЙНСТВО, ГУБИ ВСИЧКО

Тази гениална мисъл на моя приятел и колега Емо наистина ме вдъхнови.
 - -----
Емилиян Ялъмов:
Хайде на бас, че ако един мъж слезе от Ламборгини Авентадор в костюм Армани, обут с Маноло Бланик, а на ръката му има златен Юлис Нарден... никоя няма да го изпрати по УМА!
----
Макар и на шега, в него има истина - а тя е, че мъже или жени, които измерват всичко в материални ценности, не живеят истински, а измислен живот. 
Материята е обречена да умре. 
Това, което не се купува с пари, остава вечно. 
И в отговор на това ще кажа само, че последният беше с две Ламборгини, не с едно, с часовник за 50 хил. евро, на 32 години и наистина влюбен :))) 
Но не намери път до сърцето...
Мъжете никога не забравят жената, която не са успели да спечелят с пари.
Скромна съм и няма да изброявам имена, за които жените се бият през последните 10 години, а те още търсят път до мен....
А за всички "хиперинтелигентни" мъже, които се опитват да ни внушават, че жените са виновни за всичко това, ще попитам:
- дайте пример с жена, която е спечелила от мъж, с когото е само заради парите? 

И само за една нощ, защото той иска така? А нея кой я пита? 
А знаете ли жената колко губи от връзка с такъв? Всичко. Губи достойнството си, а като няма него, значи няма нищо.
Разни богаташчета са се държали пред мен с разни звездни дами толкова унизително, че се е налагало аз да ги защитавам. Въпреки злобата на тези дами към мен. "Ами тя е тук заради парите" - оправдаваха се те... 

Не крия, че аз имам всичко и го показвам на мъжете. И те се стремят към мен, защото са се убедили, че няма как да ме купят. Това е най-важното за всеки човек - да цени себе си и да го показва на другите.

Твърденията на мъжете, че жените са меркантилни, са повече от жалки. И никак мъжки. 
В мъжкия свят, в който живеем, много добре знаем, че мъжете са измислили властта и парите, печалбата на всяка цена, без значение здравето и живота на хората. 
Знаем също, че хилядолетия наред мъжете създават закони и религиозни рамки, в които отреждат на жените нечовешка роля, а робски статус, без права.....
Защото в един женски свят не парите и властта ще бъдат на първо място в ценностната ни система, а животът и здравето на хората. 
Защото жената знае цената на човешкия живот, който излиза от нея.... 
Мъжът има консуматорска роля да получава, жената по природа дава и това няма как да бъде отречено...










Коментари