КОГАТО ОТ НОВИНИТЕ НАУЧАВАМЕ ЗА СЕБЕ СИ НЕЩА, КОИТО НЕ ЗНАЕМ



Едно заглавие от последните дни ме накара сериозно да се замисля дали не страдам от някаква странна форма на шизофрения, заради която да не знам факти от моето битие и да се налага да ги научавам от жълтите медии. 
Такъв е случаят със заглавието, че съм отказала 20 бона за ВИП Брадър :)) 
Никога досега не съм казвала в интервюта каква сума са ми предлагали, когато съм им отказала. 
Ето и останалата част, в която все пак има и вярна информация, изключая заглавието:

Патриция Кирилова отказала 20 бона за ВИП Брадър!


Не съм възпитана да правя сеир, казва журналистката Патриция Кирилова

Патриция Кирилова
Патриция Кирилова отказала да влезе в Къщата на ВИП Брадър, след като продуцентите й предложили 20 хиляди лева хонорар, научи kliuki.bg
“Виждали сме голяма част от звездите в България в ситуации, в които е жалко и срамно да попада всеки разумен човек. Това не е моята среда и няма как да си причиня такъв шок – да съм затворена с някои от тези хора. За пари не бих си причинила нещо, което не ми харесва… Освен това защо да причиняват на звездите или тези, които си мислят, че са звезди, моето присъствие и това, което знам за тях?”, казва Кирилова в интервю за БЛИЦ и добавя, че няма да е никак здравословно да се озове очи в очи с хора, на които може в емоционален пристъп да наговоря неща, които не е искала.
“А и не съм възпитана да правя сеир – Бог да я прости баба ми, която ме е отгледала, казваше: „Аристократите сеир не правят, за тази работа си има шутове””, категорична е Кирилова.

Коментари