КАК СЕ СТАВА ВИП В БЪЛГАРИЯ?


Заради виповете във ВИП брадър хората останаха с впечатление, че ВИП ставаш, ако: 
- са те показвали по телевизията (магарето на дедо Пенчо също го показват)
- снимаш се гол/а (Райна Кабаиванска е време да се замисли, ако иска да стане ВИП)
- имаш една песен в кариерата си, но никой не се сеща за нея (в този смисъл всеки, който пее, засенчва Лили Иванова)
- пял си някога в някоя европейска опера (леля ми Нася Беровска - Хегер е била звезда на всички европейски опери, но не е имала претенции да е ВИП)
- не е нужно да имаш основно образование, дори е препоръчително да си неграмотен и необразован :)
Не знам дали да изброявам още и още.... че и аз се обърках вече. Все пак да си припомним - Много важна персона, тоест ВИП. С особено значение за цялото ни общество. Без да коментираме.
Ето и поканата до мен от продуцентите на шоуто за първото издание на ВИП Брадър преди 10 години, когато им отказах с мотива, че нито съм наркоманка, нито проститутка, нито съм безработна, за да правя сеир на хората срещу заплащане. Предпочитам на мен да ми правят сеир.
Бог да го прости Императора, повечето от колегите-журналисти го познават и помнят, навремето все ми казваше - Момиче, ти си родена Царица! Теб трябва шутовете да те забавляват, а не ти тях :)
Та винаги когато някой се опитва да ме прави на клоун, аз се сещам за неговите думи. Така и с подобни предложения от тв-предавания :)) 
ПРИ ТОЛКОВА МНОГО ПАЛЯЧОВЦИ, ТРЯБВА ДА ИМА И ХОРА, КОИТО ДА СЕ ЗАБАВЛЯВАТ С ТЕХНИТЕ МАЙМУНСКИ НОМЕРА


Само ще добавя едно мое виждане:
През годините хората, които са особено важни за обществото, се променят. Според разбиранията на обществото за важност.
През 40-те, преди идването на комунизма дядо ми Димитър Щерев е имал собствени фабрики по цялата ул. Христо Ботев, където в края на социализма му бе останала само една малка стая, в която почина болен и беден. Преди 44-та е помагал с пари и храна на партизаните, които след преврата спасиха живота му, но не го спасиха от лагерите в Белене.
Двама от прадядовците ми - предприемачът Георги Ненчов Стрелков и финансовият директор към Дирекция Полиция на Лъвов Мост - Стефан Ненчов Стерлков, са убити няколко дни след 9 септември без съд и присъда.
Прабаба ми Мария Ненчова до края на дните си ме възпитаваше в достойнство и гордост, и много рано ме научи, че никак не е добре да си соц-ВИП (по соцвреме комсомолците и други такива бяха ВИП).
В дома ми обръщенията - другарю и другарко, се възприемаха като обидни. Всички си говореха на госпожо и господине, което бе доста странно за мен, на фона на всеобщото другаруване.
За капак - любимата ни певица на всички бе наистина ВИП - Лили Иванова. Тя бе свързана с нас от времето, когато е живяла при първия си мъж на ул. Христо Ботев, в съседство с родния дом на майка ми. Тъй като била бедна, наскоро дошла в София от Кубрат, дрехите и обувките на майка ми, която тя от капризи често оставяла след първото обличане и обуване, ги давали на Лили. Още тогава е била любимка на съседите.
Та като се питаме какво е ВИП - всички, които имат стойност за нас.
И ще ги запомним с това, което са направили за обществото ни.
Има такива хора. 

Нищо, че никой не ги нарича ВИП.

Коментари

  1. Вие сте умна жена,
    Доколкото виждам и красива
    За какво ви е В И П
    Та вие имате цена !
    Слънчеви дни !

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар