А МЪЖЕТЕ-ЗЛАТКИ ЗАЩО ГИ ПРЕМЪЛЧАВАМЕ?

Няма по-голямо забавление от това, да научаваш нови и невероятни неща за себе си :)) 
Моя приятелка, след като попаднала на вечеря с популярен пловдивски бизнесемен, за когото в чалгатеките се бият певици, моделки и всичко, което е с максимум два грама мозък, разбрала от него, че любимото ми място в американското градче в Панчарево, където релаксирам, ми е подарено от милионера с адрес Пловдив?!? 
След първите минути шок, реших да звъня на майка ми, да я питам дали го познава. 
Защото този дом ми е подарък от нея! 
Явно, без да разбера, е скитала вечер по клубовете и е попаднала на този тежко охраняван пловдивчанин, той я е харесал (нищо, че е на 65 години, тоест колкото годините на минимум три Златки, но за любовта възраст няма) и й е харизал апартамента:))))))))) Нямам нищо против, случва се, но поне да не ме лъже, че ми го подарява тя!!!
И все пак - толкова се обсъждат Златките, а защо премълчаваме Златьовците - идеолозите на това женско поведение?!? Нали, ако те не прилъгват простите и бедни момичета с измислени обещания и изкуствена представа за любовта, те няма как да попаднат в коловоза на срама и изгубеното за цял живот достойнство? Инструмент за забавление, от което печалившите са винаги мъжете, а жените - вечно губещи... 

Коментари