ЗА МЪЖЕТЕ, С ГОЛЕМИ АМБИЦИИ И НУЛА ИНТЕЛЕКТ

Жените понякога имаме огромни затруднения в общуването с мъжете.
Големите им амбиции да имат всичко срещу нищо натоварват до такава степен, че - както казва моята дружка Ани, стигаш до решението: По-добре сама, отколкото зле придружена. 
Това важи в още по-голяма степен за популярните жени, които действат като афродизиак на въпросните амбициозни, но лишени от интелект мъже. 
Отсъствието на реална представа къде си и кой си е изключително комично, в същото време и досадно за дамите, на чийто гръб се разиграва тази комедия. 
От друга страна - стилът и възпитанието са причина да не отказвам разговор с хората, които по някакъв начин имат отношение към дългогодишната ми работа като журналист. Работата ни изисква ежедневно общуване с десетки и стотици хора. 
Но когато някой от тези хора скочи в личното пространство на напълно непознат човек и се бута в него като слон в стъкларски магазин, тогава възпитанието и стилът остават на заден план.   
Какво имам предвид ли? Ето един от най-честите примери, които ме карат да възкликвам:
"Наистина ще се гръмна ритуално!!! Защо само луди???":
""Vasil Petrov
ами всеки си иска по нещо ...така е
ами аз искам да се оженя за теб
и да си напвавим бебе....
това някой иска ли го ?:)""


Дори и думите не стигат в такава ситуация...

Коментари

  1. Пореден опит на ГЛУПАКА,
    ме подсети току що реплика от ТВ екрана!
    Накъде е тръгнал този ми господинчо? -
    търцещ в лицето на Патриция,
    сигурен СЕКСУАЛЕН стимулант?

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар