ПОСВЕЩАВАМ НА МЪЖЕТЕ С ПРАЗНИ СЪРЦА!

Както са казали поетите:"Нека не живея дълго, ще се съглася - в замяна на това да имам любовта". 
В период на безпаричие и невъзможност да се изхвърляш със скъпи коли, евтини жени и много бяло, срещам все повече мъже с празни сърца. 
Вече са осъзнали най-важното, за което се раждаме - без топлина в отношенията между хората ние не живеем, ние се залъгваме, че сме живи. 
Тези празни сърца, които сега ситуацията ги лишава от възможността да се залъгват, че скъпите коли, евтините жени и бялото ще стоплят душите им, имат неистова нужда да се изпълнят с любов, за да си върнат силите за живот. 
И когато срещнат жена, която носи в душата и в сърцето си тази топлина, се впиват в нея като удавник за сламка. За жалост аз познавам малко такива жени. А тези сладури, които срещам с празните сърца, съм сигурна, че нямат в обкръжението си такива. Заради техния избор да живеят измислен живот. А жените, които имат божествения дар да обичат нямат нужда от мъже, които тепърва се учат да обичат. Защото няма никаква гаранция, че като се видят утре пак с пари, няма да се върнат към измисления си живот. 
Както са казали мъдреците: "Парите не правят хората, хората трябва да правят парите".
А баба ми ме учеше: "Парите развалят хората". Аз бих добавила: "Развалят хората без ценностна система". Затова се гордея, че въпреки изкушенията надминах и скалите по твърдост и никой не успя да ме изкуши и употреби. Както много други знайни и незнайни моми, с които ми се е случвало да говоря и да убеждавам в моите убеждения. Надявам се част от тях да са взели пример...
Пиша това във връзка с едни мои срещи през последните дни. С приятели, които много ценя. И се надявам един ден да бъдат щастливи наистина. А не както досега.

Коментари