Как да говорим с жените, без да ги убиваме от смях?



Наложи ми се неотдавна да се извиня на всички във фейсбук, с които се бъзикам... 
Но ако не се забавлявам с подобни въпроси на амбицирани мачовци, няма как да оцелея! 
Имам няколко любими питания, на които давам още по-любими отговори. 
Но странното е, че винаги разговорът тече така: ot kade si krasavice? 
Аз: От Каспичан... 
Той: verno li tam li jiveesh ili po sf si? 
Аз: Верно... 
Той: s kakvo se zanimavash? 
Аз: С картофи (или с патладжани, зависи от настроението ми :)... 
Той: e ne ti me razbi nevqrvam! 
Аз: Защо? 
Той: ami malko nerealno mi se struva krasava jena kato teb s kartofi i da jiveee v kaspi4an moje no malko nerealno vijdash mi se uspqla jena jena s hubava profesiq. 
Аз: Това не е ли хубава професия? 
Той: o da neotri4am 4e ne e taka spor nqma 4e si e biznes. imam jelanieto nqkoi den da se zapoznaem s teb patriciq. she e vyzmojno ili nqma da e? 
Аз: Как да не е... 
Той: ayyy polaskan sym blagodarq predvaritelno 
Аз: Само чакам някой да ме покани. Рядко ми се случва... 
Той: zashto da ne bi da gi plashish s krasotata si ili 4e mn govorish ta za tova ne te kanqt? 
Аз: И аз това се питам... 
Той: takiva hora haresvam a ti si takava opredeleno 
Аз: Радвам се че най-накрая някой ме харесва... 
И така разговорът стига до такива върхови точки, че просто падам от смях...
 Скъпи мъже, в случай на нужда ще проведа урок как да говорим с жените, без да ги убиваме от смях!





Коментари