Колко красив и усмихнат е животът, когато си го направим такъв


Дори и най-добрите сценаристи в Холивуд и Латинска Америка не могат да сътворят диалозите, които творим в реалността. Извинявам се отново на всички мъже за този вид забаваление, но ако ние, жените, не гледаме на тези ситуации от забавната им страна, ще трябва да избираме между двата варианта - напречно или надлъжно рязане на вени :)))) 
Той: koga 6te piem po ne6to?
Тя: какво например
Той: emi neznam,kakvoto predpo4ita6 6te go ostavq na teb tova
Тя: добре
Той: navih li te
Тя: не
Той: emi 6te se borq kakvo 6te piem kakvo obi4a6?
Тя: сода каустик
Той: xaxaxa ama az 6te q pia neq nali da gleda6 kak umiram
Тя: Защо
Той: za6toto nqma da pozvolq ti da q izpie6
Тя: аз имам вече тренинг
Той: xaxa stranni trenirovki pravi6 ti predstavqm si kakvo drugo pravi6
Тя: Какво друго
Той: nqmam predstava 6tom pie6 soda kaustik....ta koga 6te piem soda kaustik?
Тя: когато се настроя психически
Той: xaxaxa tolkova li sum zle
Тя: нали за сода каустик говорим
Той: xaxaxa nia kato romeo i julieta na purvata ni sre6ta pieme otrvoa i umirame
Тя: точно така как не се сетих по-рано
Той: emi za tova sum az da te dopulvam
kolko vicove znam iska6 li da ti kaja nqkoipo to4no da ti napi6a
Тя: е как аз без вицове не мога
Той: eeee zna4i nameri to4nia 4ovek
Тя: направо чудно как такъв късмет извадих
Той: slunceto izgrq na tvoita ulicaxaxaxa
Тя: само да не изгори цялата улица
Той: mlad krasiv sus 4uvstvo za humor haresva6 krasivi blondinki!
Тя: при толкова много блондинки не знам как смогваш с тия екстри които изброи те сигурно се бият за теб
Той: az vijdam samo edna
Тя: слагай очила много повече са
Той: spe4elih ti surceto
Тя: да завинаги
Той: 6te se omuji6 li za men
Тя: веднага
Той: za koga da nasro4im data 12.12.2012 ? kakvo 6te kaje6
Тя: добре, ако не ме излъже някой друг
Той: nqma vinagi 6te vijda6 v drugia men!
Тя: хахахахаха така е, факт
Той: xaxaxa taka,4e sum spokoen
Тя: пък и никой не иска да се жени за куха лейка
Той: xaxa i az sum kuh taka ,4e nqma problemi i mene nikoia ne me iska
Тя: най-сетне да си срещна половинката
Той: nqma da ima6 povodi za revnost
Тя: кухите лейки са ужасен дефицит
Той: da ama e mnogo qko mani maitap super e da ima6 tupa jena a te sega sa v izobilie
Тя: ами да, всеки такава търси, а ги няма 
Той: da be pulno e nai-gotinata kombinaciq e mnogo tupa i se pravi na hitra sega takiva sa moderni
Тя: значи не е толкова тъпа, все пак има акъл да се прави на хитра аз и това нямам.....
Той:kade si idvam da padam na kolene kak ti e tel.
Тя: живея на село и нямам обхват и телефон
Той: zatapi me neznam kakvo da ti kaja taka me otrqza,4e... nqmam dumi nali iska6 li da si pobubrim po tel
da ti 4uq glasa i da se razmaja
Тя: няма как
Той: ok az po4vam s vuprosite omujena li si? samo da ili ne se edno si na razpit v policiata
Тя: кой ще ме вземе
Той: priemam go za ne ima6 li vruzka s muj?
Тя: кой луд ще иска да има връзка с мен
Той: aidie de az sum seriozen
Тя: и аз 
Той: kolko ti e bila nai dulgata vruzka?
Тя: около час, повече никой не ме търпи 
Той: samo az se luja xaxaxa da produljavam li s vuprosite
Тя: не се ли отчая вече
Той: nikoga vlubena li si v men?
Тя: естествено
Той: koga 6et se vidim?
Тя: веднага 
Той: dai adres i idvam
Тя: малко е далече нали ти казах, че съм от село
Той: to i az
Тя: колко общи черти имаме
Той: emi sudbata si znae rabotata
Тя: адрес ли да ти дам
Той: znam ,4e i da mi dade6 nqma da mojem da se vidim
Тя: така е далече съм
Той: kaji kade si de stana mi interesno
Тя: Тутракан, улица Нектар 10
Той: :) 
Тя: видя ли че се отказа
Той: ne gledah na kartata verno ima takava ulica xaxaxaxa
Тя: ами аз не те лъжа що ме обиждаш постоянно
Той: s koe sum te obidil
Тя: не ми вярваш
Той: misleh ,4e me bazika6 izvinqvai koga 6te si idva6 kum sf
Тя: много работа има тук сега зарзават, кози, всичко на мен чака
Той: zarzavata ne se li slaga esenta
Тя: а лятото да умираме от глад ли
Той: mani maitapa kakvo be6e zarzavat ne e li zelen4uci tova? 
Тя: всичко, дето хрупа
Той: da de zelen4uci lubov moia... Ще спра дотук, че става прекалено забавно :)))

Коментари